Isabel

Tisdag!

Kategori: Heminredning/Trädgård


Idag tog jag min madrass, parkerade på tomten och rörde mig inte ur fläcken på hela dan! Solen stråla och gav mig lite färg. Det var framförallt skönt, förr blev jag alltid stressad när solen kikade fram när man är ledig. Stressad över att hinna få så mycket sol/färg på sig som möjligt innan den går ner. Nån som känner igen sig?
Men det är inte lika viktigt längre, tur är väl det så man inte blir rynkig i förtid. Tycker till och med att det är fint att vara ljus i hyn nu för tiden och inte fult röd mosig i hela nyllet!

Har iallafall poppat musik i min nya köks radio B kom hem med igår! Passar mig perfekt haha.
Jobbar väldigt lite den här veckan och det ska jag njuta av!!! Nu ska vi grilla lite..

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: