Isabel

tur att man inte bara har elaka grannar!

Kategori: Heminredning/Trädgård



Vår gulliga granne kom förbi med den här växten hon sått själv och en lite rosé bubbel till oss för att vi (läs Björn) hjälpte henne o skotta i vintras. Så snällt!!! Så nu står den där på altanen.. Ensam. Men fin! Har inte köpt en ända växt i år till trädgården =0(, blir nog inte så mycket mer heller då vi inte ens hinner rensa d rabatter vi redan har. Suck.

Har varit så trött dessa dagar, till o med haft lite feber tror jag. Mår bättre och är piggare idag, o tur är väl det då jag kommer ha varit på jobbet ca 15 timmar i sträck när jag går hem nu på morgonen.

Men vilken kaos i stan alltså! Vågade inte ta bilen in till stan så jag åkte kommunalt halva vägen, gratis på tunnelbanan o allt =0). Men hade lite i bakhuvudet att det skulle sprängas (nån som hotat tydligen) när det är så mk folk där ner i gångarna, det vill inte jag vara med om...

Fasiken va tiden går fort alltså, tyckte det var måndag igår, hinner inte med. Nästa helg är det MIDSOMMAR redan!! Ja ja back to work!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Jessica. säger:

    Hinner ni inte rensa? Vänta tills ni får barn, då får ni se vad tidsbrist är... ;o) ;o) ;o)

    2010-06-21 | 21:39:13
  • Isabel säger:

    hoho jo tack därför jag inte har några än.... =0)

    2010-07-06 | 05:41:22

Kommentera inlägget här: