Isabel

LIFEBYISABEL.COM

Kategori: ---> Isabel <---

Efter snart 5 års bloggande på denna plats är det dags att lämna det gamla här, låta det ligga som ett fint minne och gå vidare. Starta ett nytt kapitel i mitt liv och därmed ny blogg. Känns befriande och otroligt skönt!!
Därför jag varit såå dålig på att uppdatera också, känns liksom inte bra fortsätta i gammalt skit.
 
Nya spännande tag, har ingen aning om vad framtiden har att erbjuda och jag älskar´t. Nya utmaningar, prövningar o härligheter livet har att erbjuda.
Kan t.ex berätta att jag flyttar till Spanien inom kort, har redan en lägenhet där som står o väntar på mig.
 
Puss!
 
SES dääääär --------> lifebyisabel.com
 

Kommentarer

  • Russell F. säger:

    Hej Isabel! Jag heter Russell och jag söker modeller för ett intressant koncept! Det handlar om film, utmaningar och skoj! Stor del av pengar ska går till välgörenhet. Hör gärna av dig om du skulle vara intresserad!

    MVH
    Russell F
    [email protected]

    2013-06-13 | 07:03:10

Kommentera inlägget här: