Isabel

Mellandagsrea!

Kategori: Shopping


Va i Kistagallerian för att kolla vad årets mellandagsrea hade att erbjuda..
Hjälp va mycket folk det var! Skulle handla upp mitt presentkort jag fick på Ginatricot men kön gick ända från provrummen så det fick vänta tills en annan gång.


Gick mest runt och strosade, var inte direkt på shoppinghumör. Men gick sedan in på ett lite lugnare Carlings och hittade dessa Diesel jeans för halva pengen.
Dom sitter skit bra! Ni får se nån annan dag, va inte så skönt att ha jeans på sig faktiskt. Dom trycker precis där jag blivit skuren i på magen.


Köpte lite smink o så också som; glitterspray, bodyshimmer och ansiktsshimmer, tänkte shimmra lite extra på nyår =0). Id´s mineralpuder och ny nessesär. Handkrämen som jag älskar fick jag i julklapp av syrran.


En vetekudde för kalla vinterkvällar eller kroppsdelar. så sköööönt!

Var också i Grännby Centrum som är ganska nära där jag bor och tittade men hittade inte så mycket där heller. Gick däremot och fick min klocka jag fick i julklapp förminskad, så nu sitter den perfekt!!

Vet inte om jag gillar mellandagsrean alls. Jag älskar att fynda men det är så hysteriskt och jag tycker ändå inte man hittar nått speciellt!
Avundsjuk på Jossan som får shoppa på mellandagsrean i England. Det ska jag göra till en jultradition från och med nästa år. Man åker bara över en helg och shoppar loss, nån som vill åka med?

Kram Isabel

Kommentarer

  • minea säger:

    Lätt, jag är på. Väntar vi tills nästa lön bara :P

    2008-12-27 | 21:41:36
    Bloggadress: http://minealolli.blogg.se/
  • Malena säger:

    Gott nytt år tjejen ;-)

    Va kul du hittade jeans! Jag var ute efter ett par nya men hittade inga fynd. Gav upp ganska tidigt p.g.a. allt folk också! Shit vad aggressiva folk blir vid reor!! hahaha!



    Kramar

    2008-12-28 | 19:13:10
    Bloggadress: http://malenasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: