Isabel

Min magiska JULAFTON!

Kategori: Högtider

Jag var lite otydlig över vad som hände me mig, skrev bara allt i en enda soppa.
Utomkvedshavandeskap råkade jag iallafall ut för och det menas med att ett foster satt sig på äggleden istället för att fastna i livmodern. I äggleden kan självklart inte fostret växa så den spricker och måste (i mitt fall iallafall) tas bort!

Nu tillbaka till min Jul..


Hela familjen samlad förutom min älskling som står bakom kameran.
 
Clary längst till vänster, två barn till två av mina syskon
 
Älskade mamma som ställde upp och fixade allt till julafton då jag inte var närvarande dagen innan. Typiskt när det väl är ens tur att vara värdinna..

JULKLAPPSUTDELNING.... tog några timmar. Vi gick i åldersårdning och yngst först!

Lite julisar:

DKNY klocka av min älskling. Ville egentligen ha en D&G guld klocka som nästan alla har men när jag såg den här så fastnade jag direkt!! Stor, lite maskulin men elegant =0)!!



Kokboks stöd & kokböcker, köksprylar, lite smågrejer som toflor rattmuff mm.


Lite kläder         En arvs ring av mamma.


Presentkort till:
Adam & Eva där jag ska göra ögonbrynstatuering som jag önskat mig så länge.

Sparadiset.se som var en julklapp till Björn (killen min), men vi ska såklart gå o njuta tillsammans med massage, ansiktsbehandling och jacuzzibad med frukt i deras mysiga atmosfär.

Ginatricot presentkort.. pssst.. dom har halva priset på allt från och med imorgon!

Kryssning med Tallink eller Siljaline för fyra pers.

 
Mina älskade hundar Diva (t v) och Puma (t h) fick STORA älgben i julklapp


ojoj.. mycke paket blev det och jag är jätte nöjd men mest nöjd är jag över att jag fick vara hemma på julafton istället för att ligga på ett stelt sjukhus med en tv och en ljusstake i fönstret =0) Tack tomten!!!


Kommentarer

  • Malena säger:

    Nu hitta jag till din blogg!

    God jul tjejen ;-)



    pussar//M

    2008-12-26 | 02:59:47
    Bloggadress: http://malenasvarld.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Lina: Jag jobbar på nattklubb i sthlm stad men bara halvtid då jag har ett stort hem, två hundar och en häst att ta hand om =0). //Isabel

    2008-12-28 | 11:54:48
  • Lalitta säger:

    Min rattmuff :-)))))))

    2009-01-01 | 18:43:21
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • Jossan säger:

    Haha, älgben! Håller de hela året tro? Fina julklappar, det är så kuul att få paket!

    2009-01-04 | 00:52:41
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: