Isabel

ROCK / SLITZ!

Kategori: Dagens outfit

  
Då var det dax för fest!
Emmelie färgade och fixade mitt hår precis innan utgång, så underbart att bli fixad av ett proffs innan man ska ut o visa upp sig =0)!
När jag va klar bar det av till min vän Carro som fyllt 25 år och det firades i festlokalen Garant i Hornstull.
Temat på festen va ROCK!.. Eftersom vi skulle vidare sen så hade jag lite detaljer i väskan, ett rockigt skärp och armband, som jag som jag sen tog av mig när vi fortsatte vidare till Ambassadeur där Slitz hade sin fest för "Årets bästa omslag".


Dagens outfit:

Paljett tubtopp: Gina Tricot
Svart kofta: MQ
Svarta lite glansiga jeans: Miss Sixty
Svart bälte med kedjor o nitar: Dior
Svarta ankelboots: Have2have.se


Rock it baby!!


Ambassadeur.. "Årets omslag" gick till Lorena S (mitten längst ner).. Grattis!



 
Söta Rebecka o Marie                            Fina Lalitta o hennes syster


Är det Slitz fest så är det hehe..

Puss och kram..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: