Isabel

Fredag

Kategori: Familjen

Igår tog jag mig i kragen för för att vika all tvätt! USCH, jag hatar o vika tvätt. Själva tvättandet är helt ok bara att slänga in o över i torktummlaren, men sen står man där med en massa rentvätt i högar istället. Som tur va kom Björn hem och hjälpte till, känns alltid lättare när man är två.


Skulle gått ut igår med Honey men blev för sent och oplanerat. Älskling gjorde dessutom allt för att få mig att stanna hemma. Åkte till och med för att shoppa på Thuns, hmm utpressning haha.. en bra sådan!! Det blev en del kläder i påsen hem (som jag visar sen).
Tog en annan väg hem, en liten dålig grusväg i skogen där det typ inte går att åka med vanlig bil,  vi hade Dodgen som kommer fram överallt. Blev som en liten sightseeng/safari utflykt.. Mysigt =0)..



Sen käkade vi vårrullar framför en bra film hemma istället och bara mös i soffan.




Efter en lång frukost ska vi ut och fixa på tomten, ta fram mer utemöbler och snygga till dom med ny färg och städning i garaget. Sen blir det en lång cykeltur med vovvarna!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Känner igen tvättproblemet.. vi har ett tomt rum med bara ovikt tvättad tvätt :-O

    2009-04-19 | 23:54:49
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: