Isabel

Inflyttningsfest

Kategori: Festligheter


Då var det dax för min vän Sofie, som har hängt med mig i livet sen vi var 2 år, att flytta ihop med sin kille Kristian och ska leva lyckliga resten av livet =0) (hoppas jag).
GRATTIS till er, se så fina blommor dom fick av oss!

Lite vimmel..

Viktor, Jessica, Liz med kille har också åkt långt för att festa in nya lyan! Jessica är glad i hatten nedan =0), don´t kill me om du ser detta gumman du e så fin hehe ;0)!

                                      

Blev inget festande för våran del. För det första var jag fortfarande bakfull och inte så sugen. Sen skulle jag upp tidigt på söndagen för att spela in reklamfilmen (jag inte har berättat att jag kom med i, men nu vet ni, jag kom med =0).
Så vi åkte hemåt hyfsat tidigt men kom hem vid 3 tiden iallafall, konstigt nog =0/.


Dagens Outfit:
Väldigt bekväm Byxdress: Bikbok
Skor: Asos.com
Ormimitation Skärp: H&M (om jag minns rätt)
Skinnjacka: Nån skinnaffär


Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: