Isabel

jobb i natt?

Kategori: Naglar

....Eller inte! Ne kom till jobbet och upptäckte att jag kollat fel och inte alls jobbar i natt så det var bara att åka hela vägen hem igen haha! Har fixat naglarna och ätit sushi med syrran och hennes kids så det var inte helt förgäves att åka in till staden iallafall. Tog en välförtjänt choklad donut på MC på vägen hem.. ljuvligt gott =0)!

Har ni sett mig på tv då, comviq??.. Det har inte jag gjort iallafall =0( och har inte hittat den på nätet heller men jag ser den väl snart. Hur ser jag ut ni som sett den? Ser jag konstig ut eller nått hehe?



Naglarna blev naturella denna gång och kortare än vanligt, skönt nu när det är trädgårdstider och allt ska planteras och fixas ute. Ja det lilla jag kan iallafall hehe..
Konstig känsla när man är inställd på att jobba sen helt plötsligt är man ledig!.. extra pigg och extra uppskattat SKÅL på er!!!


KRAMAR Isabel

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Nää du såg inte alls konstig ut.

    fina naglar du har:)

    kram caroline

    2009-04-23 | 23:46:40
    Bloggadress: http://carolineronnlund.blogg.se/
  • isabel säger:

    Tack Caroline!

    Kram

    2009-04-24 | 02:09:52

Kommentera inlägget här: