Isabel

långa nätter

Kategori: Allmänt

                          
Inte nog med att man jobbar långa nätter. Den här natten kommer bli lång känns det som fastän jag är hemma, inte ett dugg trött och klockan är 00.00. Har så mycket tankar och skit i huvudet och det kommer säkert inte försvinna än på ett tag.
Har precis tagit en lååång dusch och det var så skönt, hade tänkt bada idag men jag orkar aldrig fylla upp skiten. Tar typ en timme att fylla o vem orkar vänta så länge? Händer inte så ofta som jag skulle vilja iallafall. Men duschen dög bra, blev ett mini spa istället med barnolja, inpackning och ansiktsskrubb iallafall.
Imorgon ska jag fixa naglarna.. Sköönt, eftersom jag slagit av ..hmm.. typ hälften! Bra jobbat på två veckor =0/. Sen ska jag jobba hela natten, men det är lika bra kan antagligen inte sova imorgon heller så då kan man ju lika gärna vara på jobbet, eller hur!
Hoppas iallafall ni sover sött därhemma..

Kramar från nattugglan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: