Isabel

naglar naglar naglar

Kategori: Naglar

      
Va ÄNTLIGEN hos Katarina idag, som jag längtat =0)!
Vi provade nått nytt som jag aldrig haft för, blev skit snyggt och coolt!!! Kolla in hennes spetsiga naglar också! Katarina har (efter inspiration av mig såklart ;0) ) precis tatuerat ögonbrynen fast i Polen, där även naglarna är fixade.


Blev svart och guld småpaljetter,                Katarina har akrylnaglar med vitt och paljetter som skiftar.
                          

Imorn blir det fest!! Yeeeeey..! Jag och Honey ska först ut och käka och snacka skit, sen drar vi till Rose. Hoppas jag sover bättre imorn så jag är någorlunda pigg. Har jobbat och jobbar igen nämligen och det är sjukt svårt att sova på dagen när det är fantastiskt fint väder ute.

Kramar Isabel

 

Kommentarer

  • Katarina (nails) säger:

    ahhh no !!! ja ser jätte trött ut... har du inte finare kort då my lady,haha ;)) kramiz

    2009-04-01 | 23:23:11
  • isabel säger:

    hehe.. faan va snabb du e. knappt klar med inlägget!! Du e sååå fin så!

    2009-04-01 | 23:31:23
  • katarina (nails) säger:

    det bara blev så,heh . näää inte så fin på bilden,men men

    va fin i mina briler :)



    2009-04-01 | 23:42:21
  • Jossan säger:

    Yeah, hoppas ni får det kul!

    2009-04-02 | 03:36:25
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/
  • honey säger:

    coola ni är hihi , snygga naglar ,



    det va sååå gott med maten ska du veta, kanske kan göra det till middag imorn när du kommer till oss istället för går ut på hardrock ;)

    2009-04-02 | 03:38:00
    Bloggadress: http://honeypt.blogg.se/
  • josefin säger:

    coola naglar! nu får vi snart gå hem å sova=). eftersom du tror på min ljuside så ska jag göra en till dig!

    2009-04-02 | 06:44:16
  • johanna säger:

    coola naglar, men skulle nog inte klara av o ha dom själv :P heheh Gör du naglar eller?? :)

    2009-04-03 | 13:29:49
    Bloggadress: http://yyohannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: