Isabel

Nya nails!

Kategori: Naglar

Inte varje dag man får nybakat bröd när man vaknar på morgonen. Precis.. jag har provat våran brödbakarmaskin (äntligen) och det luktade ljuvligt när älskling väckte mig imorse. Har legat på altanen halva dan och solat mig och ätit glass.. NICE va!!! Sen drog jag till stan för att fixa naglarna hos geniet Katarina och dom blev jätte fina o sommriga (se längre ner).


Fler som gillar att sola magen ♥..
                            




Rosaskimmrande små stavar blev det denna gång.. Fint?



Har ju lämnat in våran Canon eos 400D kamera då den gick sönder. När vi köpte den köpte vi med en försäkring för 1500:-, då tycker jag man ska få en ganska bra försäkring! MEN som alltid har vi samma otur och delarna till kameran kom aldrig, så dom ringde och sa att vi får ta ut en helt ny kamera av valfritt märke istället. Perfekt tänkte vi då kan vi lägga till lite pengar och köpa en bättre kamera som vi velat ha en längre tid. Vi la ut närmare 10 000:- på kameran för ett år sen, men fick välja en kamera för BARA 4000:-!!! Då får vi inte ens en lika bra kamera som vi hade innan!! VA FAAN.. så på måndag blir det att ring och bråka med yttiligare ett försäkringsbolag.. SUCK säger jag bara, orkar inte!!

Nä back to work.. ska jobba hela helgen och kommer inte ens åka hem. Blir att bo över hos syrran i stan då det blir för jobbigt att åka fram och tillbaka. Längtar hem redan till min älskling och mina skatter =0(.

                     Trevlig VALBORG till er alla lediga människor!
                     

                                            Kramar Isabel

Kommentarer

  • Lalitta säger:

    Fina fina naglar!

    2009-04-30 | 21:39:24
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • Katarina (nails) säger:

    mmm nu sitter jag med min älskling och dricker vin,har kollat redan på en film "CLEANER" med Samuel L.Jackson ,Ed Harris och Eva Mendes -ganska bra.. naglana blev jätte fina..

    KRAMIZZAR



    2009-04-30 | 22:26:57
  • Jossan säger:

    Jasså, du jobbar oskså ikväll! Gratulerar :-D Snygga naglar som alltid!

    XXX

    2009-04-30 | 22:55:37
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/
  • isabel säger:

    Tack!



    vill oxå va hemma o kolla film.. =0/



    KRAM

    2009-05-01 | 02:30:05

Kommentera inlägget här: