Isabel

Reklamfilm inspelning!

Kategori: Roliga jobb!

I fredags ringde dom för att medela att jag kommit med reklamfilmen jag var på casting för. Knäppt, trodde ju inte jag skulle komma med.

Skärholmen var jag och några andra statister och vi satt mest och fikade tills vi skulle ställa oss i position för att lådsas typ fika igen =0). Felix Herngren gick runt och frågade oss konstiga frågor och var allmänt "jobbig", med mening såklart. Kommer inte ens ihåg vad han snackade om med mig men jag skulle spela besvärad så som jag skulle reagerat i verkligheten typ.
Så vi får se om jag hamnar i tvrutan eller inte. Dom filmade jätte många, även folk som inte var med på det från början.

                    Massa fikande blev det..
                  

      
                            "Tvingade" Felix att vara med i bloggen =0)

Det var en rolig dag faktiskt, kul och bara sitta och titta på alla olika människor. Shoppade även lite innan jag åkte hem, (se nästa inlägg!)

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: