Isabel

Skulle du vara min vän om jag såg ut så här..?

Kategori: Roliga jobb!

            
Hade så sjukt tråkigt.. eller kul, i natt, typ helt dött så vi roade oss på vårt egna lilla sätt.
Kommer ni ihåg när man va liten och gjorde (eller tydligen fortfarande =0) ) roliga miner o man frågade alltid varann -Skulle du fortfarande va vän med mig om jag såg ut såhär?

HUR kul kan man ha egentligen?? Lalitta tror att vi ska ta ett foto..

(är det nån som vet hur man vänder på skiten?)

               
                                           KrAAAMar från oss!

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Den svartvita bilden, där är det lite "Ulla Bella, sekreterare" över dig! ;) Vad hette det programmet, typ Solstollarna? Om du såg det när du var liten, du är kanske för ung??? /J.

    2009-04-21 | 18:05:17
  • Lalitta säger:

    Bitch!

    2009-04-22 | 02:33:22
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • isabel säger:

    hehe Ullabella, brukar jag säga när jag svarar i telefonen hehe!

    hehe sorry lalitta!

    2009-04-22 | 04:42:22
  • honey säger:

    näää nu tar jag bort er från min länk och facebook och telefon lista Sluta vara vänn med er, jag kan inte vara vänn med såna fula chicks haha

    2009-04-23 | 11:12:22
    Bloggadress: http://honeypt.blogg.se/
  • Dan säger:

    Honey är bara avis att hon inte fick vara med :D haha! Kul iaf!

    2009-04-24 | 01:28:24
    Bloggadress: http://jaghadekuliaf.bilddagboken.se
  • isabel säger:

    Ja hon e bara avis =0b!!!

    2009-04-24 | 02:02:54
  • sofie säger:

    Haha...alltid lika störd..men jag hade varit kompis med dig endå gumman...

    2009-04-28 | 13:35:20

Kommentera inlägget här: