Isabel

Underbart Sommarväder!!!

Kategori: Vardags lyx!

          
Såå nice väder idag (igår) så man blir alldeles lycklig! Jag och Lalitta gick på stan en sväng innan jobbet kallade. Provade massa fina klänningar bla och tog en matbit på en UTEservering =0)!! Hittade en klänning från Jane Norman som är skit fräck och snygg. Får se om det blir den på helgens personalfest kanske. Köpte också lite nytt löshår och klipps att sy på.

    En av klänningarna vi provade från Elise Ryan men jag köpte inte denna. Tittut Lali haha..
                       
 



Vad ska man säga, löningshelg, vilken natt.. puhh mycket rörelse och har inte hunnit äta en matbit! Men ikväll är jag ledig ska bli så skönt. Känns som det var en vecka sen jag var hemma då jag sov hos syster igår på dagen. Så onödigt att åka hela vägen hem när man ändå ska jobba kvällen därpå. Utmattad men slutet är nära yeey!

Eftersom Jossan gav en "sneak peak" så kan ju inte jag va sämre ;0)..


Kramar Isabel

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    gud vilken vacker klänning du provade!

    2009-04-25 | 20:54:19
    Bloggadress: http://mikaelac.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Lalli är best

    2009-04-26 | 02:14:39

Kommentera inlägget här: