Isabel

Tisdag

Kategori: Heminredning/Trädgård

Vaknade av panik och nästan andnöd, slet fram golvmoppen och damsugaren på en gång! Klarar inte av när det är stökigt o skitigt hemma. Speciellt när jag vet att jag inte kommer hinna senare i veckan. Så nu känner jag mig lugnare när det luktar rent och alla prylar är borta!!!

Vädret är verkligen underbart och snart är det Valborg, vad ska ni hitta på? Så mysigt att vara ute och grilla, kanske gå till nån brasa med hundarna och bara njuta av att våren är här... ICKE för mig, jobbar nämligen hela helgen från torsdag =0( så jag hoppas det kommer regna haha!
Upptäckte dessa fina träd på tomten igår, har inte sett dom blomma förr! Helt underbara och dom har slagit ut på bara nån dag..

                                           
Det bara sprakar i trädgården av färger och nya blommor som kommer upp varje dag.. så mysigt!
Nä nu hoppas jag Älskling kommer hem snart med min Sushi, Jag är hungrig!!!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    har du nån aning om vad träden heter som blommar så fint rosa? såna skulle jag vilja ha på min gård:)

    2009-04-29 | 21:13:16
    Bloggadress: http://mikaelac.blogg.se/
  • isabel säger:

    Hmm.. har funderat på det själv men har ingen aning, blir att fråga mamma tror jag. Hon vet allt =0)!!

    2009-05-01 | 23:01:33

Kommentera inlägget här: