Isabel

Onsdag

Kategori: Familjen

Idag har jag och min Älskling umgåtts hela dagen (inte så vanligt nu för tiden) och fått ganska mycket gjort. Har bla fått massa ärenden uträttade. Från tidig morgon då Björn väckte mig (07:20!) till sen eftermiddag!!! Efter att Björn varit hos läkaren så tog vi en frukost på stan, mysigt, men lite för kallt för att sitta ute tyvärr..

Sen drog vi vidare till Uppsala stad istället för att uträtta det sista vi hade på listan. Blev att äta ute även till lunch, och en till fika! Usch varit riktigt onyttig men Hjälp vad hungrig man är hela tiden när man går upp så tidigt. Slockna direkt när vi kom hem dessutom, haha tunnisar!!

Nu jävlar ska det planteras..

..eller inte än, blommorna får stå i växthuset tills jag blir ledig en massa dagar i streck. Men snart så! Va tvungen att köpa hatten, ska ha den när jag ligger i rabatterna och grävet, med ett grässtrå i munnen HAHA!!

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: