Isabel

Måndag

Kategori: Allmänt

                                 
Sitter just nu och vilar mig lite framför tv:n medans grabbarna jobbar på där ute, med att stoppa in en dörr mellan garageportarna så man slipper dra upp dem varje gång man ska gå in i garaget. Blir riktigt snyggt, dom e så duktiga så.
Jag, Björn och John såg filmen "Slumdog millionaire"  igår kväll. Annorlunda men riktigt bra film. Rekomenderas!
Tog lite nässpray och sen kunde jag sova bra, en evighet sen jag sov så gott känns det som!

Idag har jag varit duktig och slängt ut gräsfrön på tomten där det behövs, hundarna river ju upp allt när det är blött och fuktigt i marken så det ser ut som en leråker istället. Hoppas det växer upp nytt fint gräs.

Blev trött igen (som ni ser) men det får man vara det är ju fortfarande helg eller hur! Lotta på Bråkmakargatan var precis på tv, som va en av favoriterna när jag va liten och den va fortfarande bra =0)!!
Vad gör ni denna lediga Måndag?

Ikväll vill jag ha spa kväll med barnolja över hela kroppen, hårinpackning och ansiktsmask, kanske en av recepten jag la upp tidigare.

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Ledig Måndag? Nej, knappast. Jag tråkar ihjäl mig på jobbet. 1 gäst har vi haft på hela natten. woooooo.

    x

    2009-04-14 | 04:58:02
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/
  • Isabel säger:

    =0/

    2009-04-16 | 00:19:42
  • Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker? säger:

    Hoppas du haft en härlig dag :)

    allt väl?

    2009-04-16 | 00:23:16
    Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: