Isabel

Back in business!

Kategori: Dagens outfit

Japp då var man tillbaka på jobbet.. Lite förvirrad, men skönt och vara på plats igen =0D!!!

           

          Jag syndar också...
         

Idag kom jag till stan tidigt för att fixa naglarna (blev bara vanliga naturella för er intresserade ;0) ).
Hade x antal timmar kvar tills jag skulle till jobbet, så jag promenerade i butiker och käkade på Hard Rock under tiden.. Bara med mig själv.
Men alltid träffar man nån bekant, idag två varav en PRECIS i samma sekund jag skulle ringa henne, så springer hon på mig på en gata jag inte brukar gå på! Sjukt som f**n men skoj!

Och så här höstklädd var jag idag eftersom det det spöregnade o var kallt när jag åkte hemifrån, men blev superfint senare och jag kände mig alldeles för varmt klädd helt plötsligt.
           
            Tröja med korta ärmar (ny): Vero Moda
            Jeans och scarf: GT
            Stövlar: Vagabond
            Skinnjacka: Nån skinnbutik

Se shoppingen från här om dagen och från idag i nästa inlägg!

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: