Isabel

Blekning

Kategori: Skönhet

Har man varken ork eller lust att betala flera tusen på frissan så får helt enkelt killen lära sig! Tänkte först köra på folieslingor (eftersom jag inte vill ha helblekt egentligen) men blev lite för avancerat o krångligt för honom. Så snart får vi se om jag kommer se ut som en kyckling eller ej haha!!






Testade att bleka tänderna här om dagen dessutom. Kom på posten efter bara nån dag efter att jag beställde kittet från Simplesmile.se.

Jag köpte det starkaste "Instant" och det var verkligen starkt. Tandköttet tog stryk och jag har nu lite blåsor här o där. Man ska upprepa processen ca 5 gånger så det är en bit kvar tills jag får mina vita tänder. Fortsättning följer, det ska bara få läka lite i munnen först.

Så här ser det ut efter en gång iallafall..


Ne nu måste jg springa och ta ut blekningen innan håret ramlar av!!!!!! Wish me luck!!!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Josefin Staaf - A Dressy Doll's Diary säger:

    Haha, en riktig karl använder målarpensel...

    2009-08-11 | 00:56:19
    Bloggadress: http://josefinstaaf.com
  • isabel säger:

    =0).. klart!!

    2009-08-11 | 15:51:14

Kommentera inlägget här: