Isabel

Catwalk

Kategori: Roliga jobb!

Då har man haft lite vila då i några dagar, även från bloggen. Typ det ända jag gjort faktiskt, försökt att bli frisk igen efter allt jobbande. Knaprat tabletter och soooovit!
I helgen har vi haft besök av Cornelius, syrrans barn. Vi har grillat, myst, ätit godis, och tittat på massa filmer.
 


Igår var jag på Casting för en modevisning. Cornelius var med som min Agent hehe.. eller jag hann faktiskt inte skjutsa hem honom innan för jag var redan en kvart sen.

Ganska roligt, fixade mig ganska länge med hår, smink och på med de högsta klackarna för att sen åka en timme till stan. Kom dit, fyllde i ett papper, gick som på Catwalk framför tre "dommare" som skrev kritik samtidigt. Va klar efter ca 2 min, sen var det över.
Har inte så höga förväntningar på det här eftersom jag för det första är väldigt kort och sen har jag aldrig gjort nått sådant tidigare. Men det var kul ändå, jag var ganska avslappnad.


Så här såg jag ut. Castingen var på Östermalm på ett litet ställe som hette Ett litet hak.



Kramar Isabel

Kommentarer

  • Julija säger:

    va kul=) hoppas du kommer med på modevisningen!

    2009-08-11 | 10:34:57
    Bloggadress: http://julijal.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Ja det hade varit roligt eftersom jag nu egentligen är för kort för det! =0)

    2009-08-11 | 15:54:17

Kommentera inlägget här: