Isabel

Lördag + Söndag

Kategori: Äventyr/Resa

Blev en lugn lördagskväll (fortf. på landet) med god mat i solnedgången.
Kl halv 7 skulle vi upp på söndagen för att ställa Puma i Vallentuna.



Dessa robusta vinglas har min syster designat i Portugal!
Jätte snygga och annorlunda vinglas som finns i massa olika färger. Vet inte riktigt när dom kommer ut till försäljning i butik men snart hoppas jag!


Efterrätten glöms sällan bort hos mamma =0)





VALLENTUNA FLYGFÄLT 23-08-09


Jätte fin dag, även fast det var riktigt tungt att gå upp så tidigt! Tävlingen gick inte så bra idag för oss. Vi blev utpetade i vår klass. Trevligt och träffa alla hundar, valpar, mattar o hussar!



Vad man hinner med mycket när man går upp tidigt, helt otroligt! Kl 11.00 redan kom vi från tävlingen och passade på att stanna i Väsby C på vägen hem.. Ja precis, för lite shopping, men faktiskt mest till min älskling! Jag hittade såklart också lite fint som jag visar sen när jag fotat det.


När vi kom hem hade jag redan somnat i bilen, så jag la mig direkt i hängmattan för att fortsätta min tupplur.. Verkligen skönt!

Björn satte på den riktiga grillen som är uppfräschad med ny vit färg, snyggt va!!

(Så här ful var den innan..)


En mätt och belåten Isabel och en supertrött hund efter en hård dag på skönhetstävling


Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: