Isabel

Om Flissan bodde hemma..

Kategori: Heminredning/Trädgård

..Skulle hon kanske bo i garaget, jag menar hon är ju ett fordon =0)


Det bästa vore ju om man kunde ta upp henne i sovrummet, tänk så mysigt!


Då kunde hon vara vår naturvänliga gräsklippare..


Lite trångt i kärlekstunneln..



Det gick bra att rida Felicia till sitt vanliga stall igen efter sommarbetet imorse.

Genade över våran tomt, hon har ju faktiskt aldrig varit där. Bara sett "gården" på håll.

Kramar Isabel o Flissan

Kommentarer

  • sofie säger:

    Hmm Izza var är hjälmen.. fy på dig ;))

    2009-08-31 | 21:54:22
  • isabel säger:

    haha.. jag har faktiskt ingen!!! Den möglade, så mycket har jag ridit den senaste tiden haha!!!

    2009-08-31 | 23:33:04
  • moonzanna säger:

    Hej !



    Vill du ha chansen att bestämma ditt eget pris i en tävling ?



    Nu har du det ! Klicka in på min blogg och välj vad du vill på melba.se och tala om för mig vad du önskar vinna. Svårare än så är det inte !



    Lycka till !

    Kram Sanna

    2009-09-01 | 14:50:51
    Bloggadress: http://moonzanna.se
  • nettis säger:

    va fin hon är! och vilket vackert namn! tänk om man hade tid med sånt nu för tiden.......

    2009-09-01 | 20:45:43
  • Isabel säger:

    Tack Nettis! Ja hon är fin min lilla ponny ;0).

    Har själv inte så mk tid till ridningen längre tyvärr =0(..

    2009-09-02 | 21:52:40

Kommentera inlägget här: