Isabel

Onsdag

Kategori: Shopping

Jag har soooovit så mycket, somna kl 00:00 vaknade 12:00.. Skönt!
Måste få igång konditionen nu också efter att jag varit lite sjuk så jag tog en lång och intensiv cykelrunda innan frukosten.
Nu är det bara att sätta igång med storstädningen innan festen på lördag =0). Imorgon blir det 40(!) års middag för min syster också.

Beställde lite bikinisar från Nelly.com som kom i brevlådan idag.. En puderrosa och en svart överdel.

Matchar perfekt till naglarna!
                                         

Ne nu måste jag sätta igång, halva dan har ju redan gått =0/.
Mitt hår som jag färgade här om dagen är piss gult btw, så nu har jag köpt en askblond färg som ska ta bort det ikväll tänkte jag. Att jag aldrig lär mig!

                                Så här kan jag ju inte se ut som värdinna på lördag =0S ....
                                

                                 Kramar från kycklingen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: