Isabel

Proffs på motorcykel!

Kategori: Heminredning/Trädgård

Har (som ni märkt) inte orkat blogga dessa dagar. Så skönt att bara vara, göra det man känner för och njuta av sitt hem när man varit borta så länge från det.

Vi har fixat lite praktiska saker också, inte bara slappat. Vi har fixat i trädgården, förberett lite inför vintern redan nu eftersom vi börjar jobba snart och då hinns det antagligen inte med.

Burit massor med sten som låg i en stor hög och gjort en snygg liten mur och lagt runt våra vackra fridlysta björkar.
Vi har även börjat på hyllan till klädrummet *Jiiiiiiiiiiiihooooooo*, så snart så kanske jag är nöjd med rummet =0)!


Snart är det en snygg hylla..


Syns kanske inte så bra men där det inte växer nått gräs var det världens hög med sten, vissa jätte tunga som vi forslat bort och placerat ut på andra ställen.


En annan rolig grej, JAG har lärt mig köra motorcykel och jag var grym!! hehe.. Nått jag alltid velat kunna göra men vi har aldrig kommit ut för att verkligen lära upp mig på riktigt även om jag kört lite förr.

Men nu så, nu är jag proffs.. ja nästan iallafall! Körde själv med Björn därbak (notera att det är svårare att köra med passagerare, hela cykeln blir mycket tyngre)! Vilken känsla att köra en så tung grej själv =0D..!



KRAAAMar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: