Isabel

Semestern must go on..

Kategori: Familjen

Kom hem, sov, vakna och åkte direkt iväg hemifrån till landet.
Vi kände att vi inte riktigt var klara med våra utflyckter. Hemma är det mest en massa måsten vi inte orkar med just nu, de sista dagarna på semestern!

Jag solar..

..medan de andra jobbar..

     ..och jag solar lite mer..


Skumpa o ett bad, Livet är för underbart ibland


Avslutade dagen med en båttur till en av ön:s restauranger



Skål!

Planka, Bananasplit och Irish coffee blev det för mig=0)


Hemgång, jag kör!


En liten bit kvar och bensinen tog slut. Vi hjälptes åt att ro haha



Idag har det varit mest regn och jag har suttit inne i min mjukisdress framför data och film, myspys!
(OBS!---> Uppdatering "Årskalas" fler bilder!!!)

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Marika säger:

    Du pssar otroligt bra i rött läppstift..Kanon snyggt..Såg du hade värsta badkaret..Åhh längtar tills vi har renoverat färdigt här hemma..

    2009-08-30 | 17:42:09
    Bloggadress: http://marika79.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Tack! Kul att höra, man använder inte det så ofta faktiskt. Men de ska det bli ändring på =0)!

    2009-08-31 | 12:00:01

Kommentera inlägget här: