Isabel

Söndag!

Kategori: Dagens outfit

Oj vad jag har latat mig idag, har legat i soffan heeeeela dagen från att jag gick upp. Har kollat på massor med program o filmer, så skönt!
Har gått runt hemma och verkligen njutit av att vara hemma. Går inte att beskriva hur mycket jag uppskattade att vara hemma igen.. Till och med gett blommorna extra omsorg och kärlek haha (lovar.. dom lever mycket längre då)! Va tvungen och ta en bild på några av mina sötnosar som "badades" och fick extra näring..


Igår när jag (äntligen) kom hem på kvällen, åkte vi direkt till Uppsala för att äta en mysig middag ihop och umgås. Blev Salt igen!

Lördag

Linne: GT
(Nya) Kjolen: Weekday
Lång stickad kofta: Bik Bok
Skor: Zara
Väska: Belle shoes

            

Utsikten


                              



Bytte till en lite mindre cab på hem vägen!! Haha (eller inte)


Nu ska jag jobba vidare tre nätter till.. Hoppas ni haft en bra helg!!!

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: