Isabel

Tillbaka till verkligheten

Kategori: Skönhet

Efter alla efterrätter, godis, glassar, alkohol och onyttigheter på semestern är det dax att ta tag i saker o ting igen. Tror faktiskt jag blivit lite sockerberoende till och med =0/.

Nu ska jag:

* Inte äta onödigt socker


* Dra ner på kolhydraterna i varje måltid


* Tillsätta mera grönsaker till varje måltid istället


* 1 Fiskoljetablett o en C-vitamin (i ett stort glas vatten) till frukosten


* Bara grovt eller hårt bröd om nått och ersätta pastan till Quinoa


* Alltid promenera med hundarna innan frukosten


Ja ungefär så, det räcker!

Idag har jag smörjt in hela kroppen med Olivolja när jag solade lite. Hade det även i håret, ser inte så trevligt ut men det är ju bra för håret.
Det fick sitta hela dagen tills nu på kvällen när jag tog en låååång spa dusch.
Började med Saltscrubben jag köpte på spastället på Öland. Jag älskar det verkligen!
Underbart fräsch doft och vad len man blev efteråt!!! Kändes väldigt naturlig också. Ska söka upp en spa klinik där dom säljer dessa produkter för jag var dum och tänkte köpa produkterna dagen efter behandlingen  på Öland och det är klart att hon hunnit springa på semester då.

Tror dessa produkter kan funka riktigt bra på mig, känner lite skillnad även fast jag bara har "tvätten" av allt i ansikts serien. Inte sådär överdrivet dyrt heller som alla "bra" produkter är. Kika in på Dermanord.se om du vill veta mer.



Efter min härliga dusch med saltscrub, dunderinpackning och mysig stämning med tända ljus, ska jag sätt mig framför tv:n och titta på en film som börjat.
Då luktar det SKIT!.... Tror ni inte hundj%&"> har rullat i nått äckligt som sitter i hela ena sidan av henne och fyller hela vardagsrummet av bajs doft.. KUL! Där va min rena, mysiga spa kväll förstörd.
Fram med skur grejer och in i duschen med Diva. Äldsta hunden också som fortfarande gör sånna här saker, SUCK!!!

Ja ja jag slapp iallafall hoppa in i duschen och förstöra min lena scrubbade hud, för det var älskling snäll och gjorde, tur de!.

Kramar och god natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: