Isabel

Semestern nr 2 närmar sig!

Kategori: Äventyr/Resa

Oj vad jag smider planer här på jobbet.. Sista veckan på semestern drar jag, älskling och våra skatter till Böda sandÖland för tre skööööna dagar, 150 m från den millånga stranden. Spabehandlingar och stuga är också bokade!! Ska bli underbart!!

                       

Inte nog med det.. Har planerat och skickat iväg inbjudningar till våran Kräftskiva vi ska ha hemma. Kommer bli grymt tror jag!

                                 Blir man inte lite sugen....
                                

Dessa två veckors semester kommer bli bra känner jag på mig. Tänkte ta igen det jag missade från förra vändan med semester som va ganska trist faktiskt.

Ne nu ska jag snart packa ihop och åka hem för att sen träffa lite härliga vänner... Golfen ikväll, första och sista gången för i år... Ni kommer väl!?

                                 
                                            PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: