Isabel

Korta naglar!

Kategori: Naglar

Urk.. Har sovit sjukt dåligt idag, sov hos mami för att ha närmare till stan när jag skulle upp tidigt för att fixa naglarna.

Alla vänner jag nämt till att jag ska fixa naglarna riktigt korta denna gång har inte trott mig alls, hehe undrar varför!? Så här kommer beviset. Har nog aldrig haft så korta så det är lite ovant men snyggt! Nu kan jag ha färg på hela nageln istället för bara tippen..

            

Svängde förbi Honey för hemmalagat käk och lite vila innan jobbet också. Hennes nya lägenhet är så mysig med fin utsikt över bakgården. Man får lite julstämmning av all mysig belysning!

Min personliga kock ;0)!


Ska bli sååå skönt att vara ledig imorn och ladda batterierna lite inför helgen som är fullspäckad med jobb!

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: