Isabel

Glöggmys 2009

Kategori: Festligheter

I år gjorde jag egen glögg!

och pepparkakor..




          Mer juligt än så här blir det inte X0D..
         

Den blev faktiskt skit god!!!










         





Lugnet före stormen..


Sen tog vi fram Jägern..


Och drack upp...


Hela...!


Sen hamna vi i plurret..

4-5 hela timmar låg vi i och det var länge sen jag skrattade Så mycket!! Till och med grabbarna blev lite sotis där uppe när de hörde vårt skratt ekandes upp i huset. haha...




Imorse mådde alla som de förtjänade..



Det var inte bara glöggfest hos oss, det var även hundddagis. 5 hundar bodde över också =0) full fart!

Maries vovvar, Taurus och Bimbo

Bimbo

Puma


Taurus


Vi får inte glömma Diva och Kira (råttis teamet) som också var med oss men kom inte me på bild!

Avslutade eftermiddagen med bakis pizza


Tack för en supermysig glöggkväll sötnosar!

Pussar

Kommentarer

  • Mary säger:

    SHIT vad fin Bimbo hunden är... är det en Pitbull eller Amstaff? Haha, Puma ser ganska förvånad ut när hon kollar in vad hunden i trädet sysslar med.. :D

    2009-12-21 | 03:34:55
  • Stina säger:

    Åh, såg att ni drack Bacardi Breezer Orange (eller ser jag fel?) i plurret. Var har ni köpt dem? Går ju inte att köpa i Sverige.. Kryssing, utlandsresa? :) Jag har några hemma som mamma köpte med hem från Teneriffa men de räcker ju inte hur länge som helst ;) Tacksam för svar..

    2009-12-21 | 15:34:12
    Bloggadress: http://staiina.blogg.se/
  • marie säger:

    hahah fan vad rolig video på taurus!!!!

    mm bästa dagen på hela året för min del lätt!!!! pusss pusss

    2009-12-21 | 17:09:10
  • marie säger:

    Bimbo är en renrasig american bully pitbull! nyss fyllda 6 år! världens bästa tjej! stabilt psyke lugn och gigantisk och tyst skäller inte!

    2009-12-21 | 17:12:28
  • Isabel säger:

    Stiina: Bacardin tog Rebecka med sig men kan inte tänka mig att hon köpt de nån annan stans än på bolaget. Ska fråga henne om jag kommer ihåg!!

    2009-12-21 | 19:34:21
  • Sofie säger:

    ÅÅÅ va mysigt ni har.. synd att vi inte va hemma men vi ses väl på nyår?? kram kram

    2009-12-27 | 13:29:40

Kommentera inlägget här: