Isabel

Fredag

Kategori: Allmänt

Brukar inte blogga om sånt här men Faan va spännande.. Calle måste ju bara vinna! Han är värd det. Den andra lilla sparven är ju självklart också super duktig men kommer ju gå långt iallafall!
Jag har iallafall röstat och det brukar jag annars va riktigt snål med haha.

                 

Sitter hemma själv en fredag, jävligt skönt faktiskt! Är alltid lite kinkig när jag jobbat mycket.
Myser i soffan med tända ljus (som alltid ioförsig) och lite godis. Baby är ute me några polare och jag ska väl hämta honom senare.. ja ni hörde rätt! Ombytta roller alltså hihi händer ju inte så ofta och jag hoppas han får skit skoj.

Nu tror jag visst Idol börjar igen!

Kommentarer

  • Jessica. säger:

    Neeeej! Det var ju Erik som var bäst! Jag röstade i och för sig inte, eftersom jag var stensäker på att Erik skulle vinna... ;o) Men Calle var också bra, och hade ju helt klart utvecklats mest. En värdig tvåa, definitivt. Ha en bra lucia imorgon! =) /Jessica.

    2009-12-12 | 14:15:31
  • isabel säger:

    ja jag vet att han e bra (Erik) men han har ju varit d hela tiden.. Precis som du säger så har Calle utvecklats absolut mest och va så söt i böjan när han knappt våga titta upp. Gillar att han har sån speciell och fin röst Erik låter som nästan vilken pop pojke som helst ;0)!



    Tack desamma!!!

    2009-12-13 | 05:17:30
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: