Isabel

Fredag

Kategori: Shopping



Dåligt bloggande från mig senaste tiden. Jobbar ganska mycket och sover där i mellan. Men gud vad jag sover bra på dagarna i dessa mörka tider! Igår vaknade jag halv 7 på kvällen!.. Gjorde absolut ingenting förutom ett långt skönt bad mitt i natten, sen sov jag som en baby ;0) igen.

Har fått hem lite grejer som jag vunnit på Tradera.se:

Chanel inspirerad jacka jag velat ha länge:


Knallröd väska:


Va en sväng förbi Thuns jag pratat så gott om idag. Förutom lite tjaffs till hemmet så hittade jag fina strumpor och strumpbyxor. Ett par är med svart strass på, skit fina tycker jag:


..Och de har jag på mig idag på jobbet:



Vi är i stort sett klara med tomten och pyntningen nu, fattas bara en lysande liten gran. Men har inte hunnit tagit några fina bilder än. Skulle passat på här om dagen när det var frost, sååå vakert! Nu är det blött o trist igen =0(.

Kram på er!!!

Kommentarer

  • FG säger:

    Får man önska? En bild på dina fötter i nylonstrumpor. Tack för en bra blogg!

    2009-12-07 | 23:57:33

Kommentera inlägget här: