Isabel

Judit´s

Kategori: Shopping

Jag har hittat en ny liten favvo butik på Hornsg. Judits secondhand. Har aldrig gillat secondhand butiker förut men nu gör jag =0).
Ville ha en hel del i butiken men fick nöja mig med de här ur läckra armbandet!!


Hade tänkt göra värsta inlägget i natt över året som gått, en liten sammanfattning men jag hinner inte det.

Fullt upp har jag haft det med att handla till nyår, bjudning Tynningö, naglarna fixade, och jobb. Nu ska jag fixa håret eftersom jag måste sova hela dan och inte kommer hinna sen då det bara handlar om matlagning, dukningen är iallafall redan förberedd vilket är skönt! 

Men kan bara säga att det varit ett roligt år, ganska händelserikt o ja.. roligt! 2010 kommer bli ännu bättre det känner jag redan nu, jag är super taggad =0)!

Gott nytt år om vi inte hinner höras!!! Love u alla mina underbara vänner!!!

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Judit's är Grym! Brukar alltid kolla in när jag är hos mamma. ^_^



    Gott Nytt år!!



    xxx

    2010-01-01 | 01:49:06
    Bloggadress: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här: