Isabel

My Christmas eve!

Kategori: Högtider

Ojojoj.. Har så mycket bilder från Julafton att jag inte vet vart jag ska börja.. Men sitter just nu på jobbet och här är det verkligen lugnt. Skönt faktiskt så här på juldagen när man alltid är slutkörd (fast på ett bra sätt), så mycket kärlek och skratt man fått o gett ;0).

Började min julafton med en mysig frukost hemma och fick en julklapp redan på morgonen (som jag berättar om sen, lite hemligt ännu ;0) ).
Sen shoppade jag helt själv i Kistagallerian som en julklapp till mig själv och några andra jag hade kvar att köpa förstås. Mycket folk där måste jag säga! Visar kläderna en annan dag.

Nästa stopp blev hos Rebecka, där jag lämnade en liten julblomma och blev bjuden på lyxiga NK pralliner.. mmm riktigt gott! Denna tid började även Kalle Anka som vi kikade lite på också..

Nu kände jag att det var julafton! Så mysigt i deras hus.. 






Sen begav jag mig till min familj såklart. 14 pers i vår "festlokal" där jag även bodde när jag var yngre.
Mamma hade fixat så mysigt och jätte god julmat!









                        


























Mamma



Mycket julklappar blir det!

















Haha vi hade pratat om Ernst tidigare på kvällen och konstaterat att alla karlar ogillar honom för att han är så duktig på allt och huslig av sig, ja ni vet.. Vi skrattade så vi fick ont i magen när mamma öppnade sitt paket... Med Ernst i!!!Haha!!!


Tror det ligger i generna det där med foto intresse.. Haha vad tror ni?!! Familjen paparazzi!!!


TACK för ännu en Mysig och alldeles underbar julafton och TACK för alla fina paket ♥.. Love u all!!


Kramar Isabel

Kommentarer

  • Jessica. säger:

    Hej! Hihi, ville bara säga att vi också pratade om Ernst, men kom fram till att INGEN tål honom, vare sig kvinnor eller män! ;o) Vi tror han är hög på nåt. ;o) ;o) ;o)



    Vi hade INGA julklappar till vuxna (över 15 år...) i år. Så skönt! Istället skänkte vi pengar till valfri välgörenhet, bland annat hade någon köpt utsläppsrätter, någon hade skänkt pengar till de thailändska buddistmunkarna som håller på med sitt tigerprojekt i djungeln. Och en massa annat med förstås. Ett hett tips om man vill slippa allt julklappspapper... ;o)



    Ha det bra! =) /J.

    2009-12-26 | 11:27:24

Kommentera inlägget här: