Isabel

Uppdatering kanske..

Kategori: Familjen

Efter jag hade jobbat hela helgen var jag helt slut.. Sov hela dagen, fick lite frukost på sängen sen somna jag om igen. Kände ingen som helst mening med att gå upp i söndags så jag sov bort HELA dagen. Vaknade halv 1 på natten då var det alltså helt plötsligt måndag.
SHIT! Har aldrig sovit så länge i sträck någonsin. Sen var det lite knivigare att gå och sova igen så min dygnsrytm blev helt knasig.

Igår kom iallafall mamma o pappa och hälsa på för att hjälpa oss med lite elinstalation. Slutade med en mysig middag med tänd brasa och hela baletten =0).

Idag åkte jag tidigt till stan innan jobbet för ett möte ang nya roliga arbetsuppgifter =0D..

Så ungefär det har jag haft för mig!





Kramar Isabel



Ps. Jag är ledig på Julafton jiiiihoooooooo! Ds.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Skit fint!! Vad duktig du är på att fixa o dona =)

    2009-12-09 | 21:08:41
    Bloggadress: http://sdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: