Isabel

allahjärtans-naglar

Kategori: Naglar

           

Idag var det dax att fixa naglarna igen och eftersom det är Allahjärtans dag snar så passade det bra med små hjärt dekorationer som blänker riktigt snyggt!

Ja ha.. så var man ledig i en hel vecka. Från att vara typ dubbelbokad och skit stressad över hur jag ska hinna, till inget jobb alls. Det betyder att jag inte har bråttom med att fixa saker runt omkring heller så nu står jag här ledig och RASTLÖS helt plötsligt!
Hmm med tunn plånbok och en massa tid, vad gör man =0/ ???
Nej, det är inte mitt störsa problem att hitta saker att göra, finns en del iallafall, som städa hela huset, rasta hundar och imorgon fyller min far år så det blir middag på landet. Måste dock åka hem efter och sova för Älskling har planerat något till Allahjärtansdag på lördag. Vi ska tydligen upp tidigt, det är det ända jag fått reda på.
Blir spännande o se vad han kokat ihop då det ALLTID har varit jag som planerat och fixat inför denna dag.

Dagens nyttiga / onyttiga
 
Hann knappt äta nått idag förutom en naturdiet dryck. Va SÅ hungrig när jag kom hem vid 23:00 tiden. Det blev rökt lax med keso i, skinka med nån creme fraiche i och (kolhydrater) pasta, kände att jag förtjänade det idag. Glass med chokladsås och grädde =0). Plåtningen blev inställd så är det ju en hel vecka kvar tills det blir av istället. Det hinner jag motionera bort hehe.

God natt!

Kommentarer

  • Julija säger:

    aaaw vikka supersöta naglar! =) själv fixade jag tråkig fransk idag...



    haha skrev inte bara isabel istället för ladyisabel i länken först o kom till en annan tjejs blogg o så tänkte jag: (va gör hon i tyskland nu helt plötsligt? o varför skriver hon ut sitt efternamn helt synligt? o varför har hon ändrat hela bloggdesignen o tagit bort alla fina bilder?) o sen kom jag på det... hahahah

    2009-02-13 | 03:10:19
    Bloggadress: http://julijal.blogg.se/
  • Lalitta säger:

    Skönt att vi har fått lite tid på oss, synd dock att du jobbar innan

    2009-02-13 | 19:12:02
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • Patricia säger:

    Vilka fina naglar!

    2009-02-14 | 20:31:47
    Bloggadress: http://shoegal1.devote.se
  • honey säger:

    oooh super coola naglar , i love

    2009-02-15 | 16:21:52
    Bloggadress: http://honeypt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: