Isabel

Dagens outfit

Kategori: Dagens outfit


Kofta och orm leggings: Gina Tricot
Skor: Have2 have.se
Skärp: JC ?
T-shirt: kommer inte ihåg

Har varit SÅ trött de senaste dagarna efter en hektisk vecka. Jag var så trött när jag var på väg hem från jobbet igår (måndags) morse att jag bara inte klarade av att köra längre än halvvägs hem. När jag började vingla på vägen och låg halvt på fel sida av vägen när jag mötte en bil blev jag rädd och stannade strax efter. Ställde bilen och Älskling kom och hämtade mig då jag bara inte vågade köra längre, mina ögon gick i kors!

Även fast jag sov till halv 7 på kvällen så somnade jag som ett barn redan vid tolv igen och sov till elva imorse.. DÅ e man trött!!!
Skulle ha städat hemma och fixat men låg på soffan nästan hela dagen idag o ätit godis istället och älskling tog hand om mig och köpte mat =0) sen var jag tvungen att bege mig till jobbet. Inte ofta jag inte känner för att åka och jobba men idag var en sån dag. Det var ju så skönt o ligga i soffan och tycka synd om sig själv =0).

                   Miss u Baby..... och soffan.... och godiset.....
                      




Har precis målat naglarna då jag är trött på alla hjärtans dag tema på dem. Har lite för långa naglar för denna mörka färg (enligt mig), men måste ju använda det någon gång och snart är det vår o då vill man ha FÄRGER!

Svart med glitter i från Make Up Store "Nightmare".


Kramar I

Kommentarer


Kommentera inlägget här: