Isabel

En bättre dag!

Kategori: Heminredning/Trädgård

Idag känns allt mycket bättre =0), här går det fort i svängarna vill jag lova! Förutom att min darling är sjuk. Men det är bara mysigt, då jag får ta hand om honom lite extra när han är hemma från jobbet imorgon.

Vaknade idag (öh igår kväll blir det ju) med frukost på sängen och en för tidig Alla Hjärtans Dag present! Han kan faktiskt vara lite gullig ibland =0)..



Lika bäst att jag fick den nu, så den kommer till användning innan 14/2.. En söt liten DIGITALKAMERA som jag kan ta med mig i väskan. Våran Canon EOS 400 D är jätte bra men tyvärr ganska stor så det är inte så lämpligt att ha med den när man t ex är ute en kväll i lilla handväskan.
TACK HJÄRTAT!


Han letade efter en rosa men dom var slut så det blev denna mörklila istället och jag gillar den!

Det är ju söndag och innebär (oftast) spa dag hemma!

Lite imma på linsen tror jag hehe


Utmattad och med russin fingrar försöker jag ge min kropp fukt, viktiga grejer efter badet!

När jag ändå hade kameran framme.. Så fortsätter vi med lite "Badrums special"


Älskar denna stil! Ängelen och ljustaken, båda från Brisak på värmdö. De stora ljushållarna till blockljusen på den övre bilden är faktiskt från Coop för ynka 50:- /st om jag minns rätt. Den lilla tvålkoppen i gjutjärn kommer från Madamepetite.se och dom har massa fina inrednings detaljer!!

Ena gäst toan precis brevid spa rummet har jag pimpat i rosa och vitt =0)

Spegeln och den gammeldagsa baljan även dem från Brisak Värmdö. Playboy matta, tofflor, badrock, hand spegel, tvålpump med tillbehör och bad bomber från Kinoshop

Våran gäst toalett nr två är pimpad med svart och vitt men det får ni se i nästa "hemma special" =0)

Bäst att hoppa i säng innan det hinner ljusna!

Kram på er!!

Kommentarer

  • honey säger:

    ooh så mysigt man kan hadet, jag vill också ha en ny camera , ska kolal efter rosa!

    2009-02-02 | 11:29:36
    Bloggadress: http://honeypt.blogg.se/
  • Jane säger:

    Så otroligt mysigt ert hus verkar vara! Blir lite avis!

    2009-02-02 | 22:30:04
    Bloggadress: http://hindersson.blogg.se/
  • Mikaela säger:

    Men guuud va ni bor fint! hur stort hus har ni? Har nu renoverat det själv eller var det så fint när ni flyttade in? Ha en bra kväll!

    2009-02-03 | 18:17:09
    Bloggadress: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här: