Isabel

Ensam hemma!

Kategori: Familjen

Ja ha då var man ensam med vovvarna och ska vara det tills imorn kväll! Inte ofta jag sover själv hemma på natten, scary =0).

Den strålande solen väckte mig tidigt imorse. Känns som det var evigheter sen jag såg solen!
 Har fått mycket gjort också. Otroligt va mycket längre dagen blir när man går upp tidigare haha. Storhandlat massa nyttig och god mat, varit på banken, och lite små ärenden.

Det va sååå skönt ute..




Blir lite mindre mat, nästan inga kolhydrater, inge godis o skit och naturdiet drycker för min del tills på fredag. För då är det plåtning som gäller. Sen j****r blir det glass med massa chokladsås, kladdkaka och semlor kanske, mmm jag e sååå sugen! Konstigt det där hur mycket mer sugen man blir på ALLT när man inte får!

                                         Men dagens rätt va ändå väldigt god (och kolhydratsnål)
                                                 
                              Kyckling lår med morötter, palsternacka, vitlök och lök, grillade i ungnen



Dom gjorde dessa på tv imorse så jag blev sugen på att prova. Skink och ägg "muffins" med purjolök och kyckling buljong. Blev ganska gott men lite för salt för min smak, använde kanske fel sorts skinka.


                 

Nu börjar Sex and the City så vi ska mysa vidare framför tv:n!.. kommer nog slockna ganska tidigt ikväll..

Puss o kram I

Kommentarer


Kommentera inlägget här: