Isabel

Grattis pappsen 66 år!

Kategori: Högtider

                

Efter att ha storstädat hemma så åkte jag till landet för att äta gott och fira pappa. Ja jag åt.. MASSOR! Kladdkaka också, fy f**n va gott det var!



            
På landet är får man vara i soffan o grejer. Värsta ormgropen med hundar haha i en tvåmanna soffa, förstår du att det blir trångt!
Just nu ligger bara jag och Puma i soffan, mycket bekvämare. Hon ligger och snarkar på min axel, dom andra har gått och lagt sig.
Imorgon blir det ju upp tidigt.. hmm jag hoppas jag lyckas somna snart så jag inte är helt död på Allahjärtansdag.

Sköööönt, nu är fredagen den 13:e över. Hade otur idag, körde fel när jag tog en ny väg till landet och GPS helvetet ville inte visa mig rätt alls så jag åkte världens omväg, med ett lyse (då det ena pajade på vägen) och på en jätte mörk väg.
Va 5 CENTIMETER från att köra på en stackars katt i 120 blås! Jag åkte ganska lugnt efter det kan jag lova.. usch vad hemskt om jag kört över den. Katten kollade verkligen upp på mig i farten, rakt in i ögonen och typ "döda mig inte"!!
Hungrig som en häst och en timme senare än planerat kom jag iallafall fram oskadd puuhh.

Puss och god natt

Kommentarer

  • honey säger:

    så mysigt det alltid ser ut på dina bilder , gör att man också vill bli lantis haha lantis låter så roligt ,pöss

    2009-02-15 | 16:20:51
    Bloggadress: http://honeypt.blogg.se/
  • honey säger:

    nu har jag okcså uppdaterat min blogg

    2009-02-15 | 16:21:17
    Bloggadress: http://honeypt.blogg.se/
  • Regina-en blogg med det mesta & det BÄSTA säger:

    aaaaaaw vilka söta hundar

    2009-09-12 | 15:02:35
    Bloggadress: http://regina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: