Isabel

Matrum special!

Kategori: Heminredning/Trädgård

Köpte även ett tidningsställ till matrummet då tidningarna bara ligger i en hög!

Inte allt för stor tidningskorg: Åhlens



Bytte till mig dessa mot ett par mycket mindre jag hade innan men i samma stil, av mamma! Dom är köpta på Värmdö i någon inredningsbutik jag har glömt namnet på.

Så här blev det!

Jag gillar änglar så det fick bli lite "ängla tema" i matrummet!

Antika hyllan o en antik porslins termometer : Madame petité, Blåvita muggar/fat: Indiska. Vita muggar: Mio. Kakfat bakom: Ärvad av morfar. Änglar: Rusta. Litet runt bord: Fått ärva av mammsen och målat om själv. Lykta: Thuns (Uppsala).





Bord/stolar i Gustaviansk stil och vitrinskåp: Blocket fynd. Betong ljusstakar: Tove Adman. Dekorations blad: Madame Petite. Kristallkrona: Ellos.se


Blommbord: Plantagen. Vattenkanna: Brisak Värmdö. Lykta: Thuns (Uppsala), ljuset, rosenknopparna och dekorations stenarna har jag lagt dit själv.

Hej sålänge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: