Isabel

puuuh..

Kategori: Allmänt

Känner mig krasslig =0(, men jag har bestämt att jag inte ska bli sjuk, det har jag inte lust med nu!!
Blev att jobba idag igen, ska dricka massa te och vatten för att skölja ut bakterierna.

Har inte träffat min kille på riktigt sen i onsdags (tror jag, kommer inte ens ihåg), bara setts i dörren. Han har jobbat långa dagar och jag har antingen sovit eller jobbat när han är hemma. Klart man saknar varann innerst inne men vi blir mest irriterade på varann och stänger liksom av istället! Med det så uppstår bråk om småsaker, svartsjuka, dumma tankar mm.
Så nu ser jag fram emot att vara ledig i några dagar så det försvinner..

För varför ska man bråka när man KAN ha det bra ??!


        

                                          I need loooove =0)!


Puss Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: