Isabel

Ge mig en lägenhet, tack =0)!

Kategori: Allmänt

En dag som denna önskar jag verkligen att vi hade en lägenhet i stan. Blir man någonsin nöjd med det man har?

Är såå sugen på att gå ut! Klä upp mig fint, sitta och skratta med vänner, dansa, ha roligt helt enkelt!

Klart jag kan om jag verkligen skulle vilja men känns som det krävs för mycket planering för att orka.
Älskling har nog ingen lust heller då han jobbat hela dan och inte ens kommit hem än.
Får se kanske tvingar ut honom på en bio iallafall, Det är ju faktiskt LÖRDAG som för "normalt" arbetande människor  är ledigt / fest. Själv jobbar man ju mest på helger, känns det som, så för mig är hela veckan en fest haha!

Ska fortsätta tröst äta lite glass....


Hoppas ni ska göra nått kul ikväll iallafall.. Puss och Kram på er!!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Mm förstår, men ni verkar ha det underbart där ni bor.. önskar jag hade d så med min hund..

    Kramar

    2009-03-01 | 11:13:29

Kommentera inlägget här: