Isabel

Älsklings Födelsedag!

Kategori: Högtider

Denna dag började hektiskt. Med för lite sömn försökte jag fixa det sista med Björns födelsedags presenter innan vi skulle åka till mina föräldrar på middag. Min hjärna fungerar inte när jag inte får sova tillräckligt, så här blev det..

Framsidan                                                            Baksidan

Precis.. jag spegelvände aldrig TEXTEN!! SUCK! Gjorde även en t-shirt till men den blev också ett fiasko, då jag gjorde nått fel när jag strök på bilderna. Det fastnade inte och blev jätte fult! A ja, idén va ju rolig iallafall!

Så här skulle det blivigt om jag skulle fått sova haha..



Två timmar sena till middagen och vi va vrålhungriga..

Skumpa och fylld  Hummer.. åå så gott det var!


Champange till födelsedagsbarnet såklart


Efterrätt och paket öppning!


Provliggning på spikmattan Björn fick av mig. Ska vara bra mot rygg ont, sömn svårigheter mm (se länk)

Kramar Isabel

Kommentarer

  • jossan lång säger:

    åååhh jag vill också trycka en egen tröja,vart köper man sånt där specialpapper? skitbra ide att ge till kille ju! kram

    2009-01-27 | 01:50:32
  • Isabel säger:

    Gå in här och kolla.. http://ladyisabel.blogg.se/2009/january/testing-testing.html. Jag köpte papper på "Clas Ohlsson"

    2009-01-27 | 03:27:13
  • Patricia säger:

    haha vilken cool tee!!



    mjauu

    2009-01-29 | 08:55:59
    Bloggadress: http://shoegal1.devote.se

Kommentera inlägget här: