Isabel

Ansikts produkter, vilken j-a jungle!

Kategori: Skönhet

Kan inte sova eftersom jag vakna halv sju nu ikväll. Sovit såå djupt hela dagen, så där läskigt djupt som när hjärnan är vaken för en stund men kroppen sover fortfarande så djupt att man inte kan röra sig och känner sig helt FÖRLAMAD! Läbbigt tycker jag. Sen lyckas man tillslut väcka kroppen med ett ryck.
                                   


Så många olika produkter man har provat! Från dyra krämer och rengöringar av hudterapefter till Apotekets. Så svårt att hitta det rätta!

Har just lagt Clinique (som jag har två gigantiska flaskor rengöring av) på hyllan och köpt mandelolja och några billiga produkter som inte innehåller nån parfym och ska vara milt, L300, från Apoteket, som jag ska ge en chans.

Vill hitta så naturliga produkter som möjligt efter att ha hållt på med starka och uttorkande allför länge. Men det är inte det lättaste då krämer måste ha konserveringsmedel och skit för att hålla.. man blir ju knäpp, vad ska man välja? Olivolja?

Hittade en sida som verkade intressant Theresa Skin Herbal collection. Får se om jag provar dem, om inte det jag köpt är bra förstås. 

Någon som har något super tips till mig?



        




                                   
 

Natti natti!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    MD rengöring gumman bästa bästa bästa. Mandel oil bra

    2009-01-28 | 10:12:02
    Bloggadress: http://honeybunnie.blogg.se/
  • Dan säger:

    Vet vad du menar... var och kollade på herravdelningen, men man blir ju inte klok.

    Frågade efter hjälp men personalen verkade ju ha noll koll så jag struntade i att köpa nåt :/

    2009-01-28 | 17:45:55
  • Isabel säger:

    Dan: Skämta inte.. och för er killar är det ÄNNU svårare finns istället inte alls mycket att välja mellan =0(. suck!

    2009-01-28 | 22:17:32
  • inger säger:

    i.d är de bästa + att dom har sming som inte täpper till porerna heller asabra..

    2009-01-31 | 11:02:11
  • Isabel säger:

    Jo precis använder redan i.d´s mineral puder. Det är rengöring jag är ute efter =0).

    2009-01-31 | 22:02:09

Kommentera inlägget här: