Isabel

At work!

Kategori: Allmänt

Glömt sladden till jobbet idag igen men kommer lägga upp bilder när jag vaknar. Ska bara hem och sova först efter en natts jobb.

Idag stessade jag iväg (som vanligt), ut i snöstormen och iväg mot stan för att tatuera ögonbrynen en sista gång! Jag är jätte nöjd. Snabb shopping på stan innan dom stängde, bl a t-shirts. Sen träffade upp Linn, Chrystal och en vän till henne på Hard Rock. Sen va det järnet till jobbet.

Har surfat runt och letat ideér och bilder till t-shirt tryck jag tänkte göra när jag vaknar nu i eftermiddag. Kom på en rolig grej till min älskling som fyller år idag.. GRATTIS till dig söt! Så ikväll ska vi förbi mina föräldrar på födelsedags middag. Blir skönt att slippa laga mat för en gångs skull.



Kram och god natt (god morgon för er =0) )!

Kommentarer

  • Lalitta säger:

    Älskar den här bilden! Hälsa grattis! Hoppas ni kommer ha en trevlig kväll!

    2009-01-21 | 07:35:19
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • Julija säger:

    sååå vacker bild!

    2009-01-21 | 19:43:53
    Bloggadress: http://julijal.blogg.se/

Kommentera inlägget här: