Isabel

Depp månad?

Kategori: Allmänt

Fy va trött och omotiverad man är nu förtiden.. Skulle bara vilja ligga i sängen hela dygnet och bara kolla på film, sova och äta massa skit!
Är det vädret som får mig (och många andra) att känna sig såhär??
Sen vi var ute i lördags har jag bara varit hemma, knappt gått utanför dörren.Försökt städa hela huset men bara fastnat på småsaker och nästan ingenting blev gjort alls! Ibland önskar man att man bara hade en liten lägenhet som tar två sekunder att städa. Var är mina underbara tjejer, (som hjälper mig med storstädning ibland) när man behöver dom som mest =0/ !?

Har självklart haft det mysigt också med god mat, spa kväll (som jag försöker att ha varje söndag) med bad i jacuzzin, ansiktsmask, massage av både bubblor och killen =0), fotfilning, body scrub och nått nyttigt att dricka!

Lite middag..

Goooodis..   

Har också funderat på hur jag ska göra i mitt klädrum. Vill ha någon sorts skohylla på ena väggen, eller iallafall en del av den.
Är det någon som har en bra idé??
Björn har nämligen lovat att snickra ihop en. Han är bl a smed så han kan ju svetsa ihop nån typ av metallstänger. Inspererades lite av "Sex and the city" filmen.. DET är vad jag kallar SKOHYLLA!

Så här ser rummet ut.. vet inte riktigt vilken av väggarna jag tänkt mig
 
Måste bli klar med mitt favvo rum NU. Så kom med ideér =0)!!!

För skorna vill ha ett riktigt hem =0)..
 


Nu ska jag till stan och få mina ögonbryn tatuerade.. äntligen! Ska också hämta min bebis Puma som min mor har kidnappat sen hon va hundvakt i lördags
Åhh va glad jag (och hon) kommer bli när vi ses.. Ungefär så här kommer d se ut haha!!

Puss och Kram I

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    ååh vilken bra blogg! denna kommer jag fortsätta följa :)

    2009-01-13 | 13:37:46
    Bloggadress: http://mikaelac.blogg.se/
  • Stina säger:

    Ska du tatuera ögonbrynen???

    2009-01-13 | 18:47:19
    Bloggadress: http://staiina.blogg.se/
  • Isabel säger:

    STINA: Japp har precis varit där så nu! lägger upp bilder senare ikväll eller imorgon. /Isabel

    2009-01-13 | 19:59:00
  • Lalitta säger:

    Bebis Puma är den största hunden jag har sett :-)

    2009-01-14 | 03:31:44
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Är det INGEN som har några förslag på hur skohyllan ska vara =0/!??????

    2009-01-14 | 22:56:52
  • Jossan säger:

    Intressant inlägg, vi verkar gå igenom i princip samma saker just nu (jävla deppmånad)... Jag håller också på att organisera med skor och garderober. Måste fan ha ett riktigt fungerade system! Har också idéer om skohylla, men har kommit fram till att det kommer bli för dammigt, och faktiskt ta för mycket plats (jag har inte ett helt ledigt rum). Tänk skoaffär, skor ser inte lika bra ut på en plan yta som på en nedåtlutande. Tänkte därför börja med att köpa en skoförvaring att hänga på insidan av dörren till min "walk in closet" i hallen och se vart det tar mig. Alternativt sätta upp stänger (t.ex. gardinstänger) på väggarna och hänga klackarna över. Stövlar och lågskor har jag inte riktigt prioriterat, då det endast utger en bråkdel av min skosamling...



    http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=29471&productId=105355&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=



    En våt dröm är ju Maria Careys walk in shoe closet...



    2.jpg" rel="nofollow">http://latimesblogs.latimes.com/pardonourdust/images/2008/04/03/mariahcareyclosetwider22.jpg

    2009-01-16 | 01:32:15
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/
  • Jossan säger:

    http://speckledbiter.files.wordpress.com/2007/05/shoe-closet.jpg



    Kolla den istället för den förra sista länken.

    2009-01-16 | 01:35:42
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/
  • Isabel säger:

    TACK Jossan för tipsen, Super bra!! Bilden va verkligen bra (Maria Careys).. ska ge den till Björn så får vi se om han kan göra en (iallafall nästan) lika fin. Precis lutande hade jag tänkt mig!

    2009-01-16 | 13:39:40

Kommentera inlägget här: