Isabel

Design "Issa"

Kategori: Dagens outfit

Nu på lördag ska jag bjuda ut älskling på födelsedags middag. Han fyller på onsdag men eftersom han jobbar så ville jag fira honom lite extra. Bara han och jag på hemligt ställe.. mysigt kommer det bli ;0)!
 
Har en helt ny klänning som hängt och sett tråkig ut alldeles för länge! Jag är inte alls haj på att sy men fick en liten idé..
Drog bara igenom en tråd som en hissgardin typ och fäste.


Tänkte kanske ha den på lördag, om den bli klar och om jag blir nöjd. Vill sy den lite på baksidan också, men inte på samma sätt utan typ knöla ihop den lite i nedre svanken så det blir mer volym där (Svår att förklara).
Vad tycker ni?
Rosetter högs upp i början av vecken, istället för siden skärpet kanske?


sorry för en dålig bild!


kram Isabel

Kommentarer

  • ems säger:

    supersöt blogg. riktigt fin banner :) ha en fin kväll!

    2009-01-19 | 18:05:37
    Bloggadress: http://foreverems.devote.se
  • Julija säger:

    det blev jättefint! men ska du inte visa hur den blev därbak oxå? d där med volymgrejen fatta jag itne riktigt

    2009-01-19 | 21:05:48
    Bloggadress: http://julijal.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Jag har ju inte gjort den där "volymgrejen" än hehe.

    2009-01-20 | 01:10:25

Kommentera inlägget här: