Isabel

Det blir aldrig som man tänkt sig!

Kategori: Dagens outfit


Kvällen började i och för sig jätte bra då Björn överaskade mig med att öppna garage porten och sa "ska vi inte ta den här bilden istället!?"
ÅHHHH va glad jag blev. MIN bil som varit trasig sen i slutet av sommaren. Efter bråk med försäkringsbolag och en massa strul och väntan är den nu lagad och bättre än någonsin. TACK ÄLSKLING!

Vi hade sett fram emot gårdagens utgång så länge. Sena var vi alla och det blev bara vi fyra tillslut och stämningen var sådär. Lite sura miner från pojkvänner bland annat och vissa skulle inte ens dricka (blir aldrig lika roligt när en är nykter i sällskapet).
Men jag och Crystal kämpade på för att försöka få våran lyckade ute kväll ändå..

Kvällens outfits..

Blev den thilänska restaurangen Sawadee och tre rätters.. Mumms!



Irish coffee.. Me like!

När vi alla tillslut kunde enas om vart vi skulle gå, blev det Solidaritet

haha ser ut som jag tar Chrystal på bröstet, så är inte fallet.. eller va jag så full?!


Sen åkte jag och min nyktra pojkvän hem (mot min vilja =0b)

Kram kram Isabel

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Men det var väl bra att han var nykter så ni kom hem på ett bra sätt? Se det positiva i det, Isabel!!! ;)

    2009-01-11 | 17:53:39
  • Lalitta säger:

    Det stämmer, Det blir aldrig som man tänkt sig. Sorry för igår, jag har också sett fram emot detta länge, men allt blev upp o ner. Jag önskar jag varit där med er. Puss

    2009-01-11 | 19:02:31
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/
  • Julija säger:

    aaaw ni verkar ha haft d supermysigt! =)

    2009-01-12 | 13:08:55
    Bloggadress: http://www.castingmodels.se/Julija
  • Isabel säger:

    Jessica: Ja absolut har inga problem med att han är nykter om det inte vore att han va grinig och ville hem hela kvällen för att han inte Får dricka (ska till doktorn i veckan o göra blodprov). Annars får han gäna va nykter varje gång vi ska ut om han inte förstör stämmningen för alla andra vill säga =0).

    2009-01-12 | 14:26:48
  • Jossan säger:

    Det blev utgång iaf ;-) Och ni var jättefina. Fina bilder!

    2009-01-12 | 21:08:05
    Bloggadress: http://josefinstaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: